(virtueel) assistent

  • Virtueel assistent

    Vanaf elke locatie kan Sanne je ondersteunen in allerlei zaken

  • Productieve uren

    Met mijn ondersteuning kan iedereen weer doen waar ze goed in zijn

  • Flexibel

    Bereikbaar via telefoon, e-mail, WhatsApp en Skype

De grootste frustratie van ondernemers: gebrek aan tijd!

Wil jij snel lucht krijgen zodat jij je kan focussen op het werk dat je het allerliefst doet?
Wil jij de groei van je bedrijf stroomlijnen?

Sanne weet exact wat er allemaal bij het ondernemerschap komt kijken. Zij begrijpt waar de ondernemer mee worstelt. De expertise van een virtueel assistent ligt echter bij het uitvoeren van de diverse alledaagse taken.

Mijn achtergrond is veelal secretarieel, organiserend, ondersteunend, administratief of technisch (websitebeheer e.d.). Door deze expertise is Sanne de perfecte ondersteuner voor (zelfstandig) ondernemers.

Een ander voordeel is dat ondernemers een virtueel assistent voor een aantal uren per week/maand kunnen inhuren voor de desbetreffende dienst. Zowel het werken op afstand (virtueel) als het gericht aantal uren inhuren, maakt het samenwerken enorm flexibel. Omdat de ondernemer exact inkoopt wat hij/zij nodig heeft.

Wat is het voordeel van virtueel werken?

Virtueel werken betekent op afstand online werken. Vandaag de dag kunnen we bijna alle taken online uitvoeren. We kunnen via de cloud bij alle gegevens, programma’s draaien online en tools als email en Skype zijn perfecte communicatiemiddelen die bovendien vrijwel geen geld kosten.

De voordelen voor de ondernemer zijn:

  • geen extra kosten voor werkplek, computer, apparatuur, reiskosten, etc.
  • Sanne heeft geen instructies over de uitvoering nodig en kan op eigen gelegenheid aan de slag
  • eenvoudig informatie zenden en taken overdragen, onafhankelijk van de aanwezigheid van de virtueel assistent.

Sanne is beschikbaar voor opdrachten die op locatie uitgevoerd moeten worden, als ook de werkzaamheden die virtueel uitgevoerd kunnen worden.

Er zijn veel verschillende soort taken. Om een idee te geven van de mogelijkheden heb ik de meest voorkomende taken welke door mijn klanten worden aangeleverd in onderstaande overzichten weergegeven.

Backoffice

  • Behandelen inkomende telefoongesprekken
  • Behandelen en beheren van e-mailboxen
  • Vinden van producten en plaatsen orders
  • Het managen van je agenda
  • Afhandelen van fysieke correspondentie
  • Voorbereiden van documentatie voor presentaties
  • Managen van projecten
  • Het beheren en actualiseren van uw contacten
  • Bestellen online producten en deze laten versturen
  • Het vinden en bestellen van producten die je zoekt.

Reizen en reserveringen

  • Boeken van vluchten
  • Boeken van hotels
  • Reserveren van huurauto’s
  • Reserveren van restaurants
  • Research naar hotels / restaurants / diensten / bezienswaardigheden
  • Reisvisums voorbereiden

Neem contact op

Start-Up € 399,- per maand

  • 10 uur assistentie per maand
  • Verzoeken worden binnen 24 uur opgepakt
  • Support via e-mail, telefoon, app & WhatsApp

Professional € 599,- per maand

  • 16 uur assistentie per maand
  • Verzoeken worden binnen 24 uur opgepakt
  • Support via e-mail, telefoon, app & WhatsApp

Executive € 1099,- per maand

  • 32 uur assistentie per maand
  • Verzoeken wordt met prioriteit opgepakt
  • Support via e-mail, telefoon, app & WhatsApp

Wat ik niet doe

  • Zaken waarvoor inhoudelijke branche expertise benodigd is
  • Personeelszaken
  • Belastingzaken
  • Ontwerpen (websites, grafisch, etc.)
  • Sales en marketing
  • Genereren van leads